TatooStuff.pl
tattostuff pl wersja polska
tattoostuff en english version
e-mail: hasło:
· nie pamiętasz hasła?
· zarejestruj się
Jesteś w dziale: Informacje » Najważniejsze informacje

Brak produktów
w koszyku


  Katalog



  Nasi Partnerzy



  Media





  Szybki kontakt



ul. Wiazowa 4
11-010 Łęgajny

tel.(0048/89) 526 12 22
tel. (0048) 603 862 848
workhouse@tattoostuff.pl


  ŚLEDZENIE DHL
  ŚLEDZENIE UPS

Pn. - pt. 7:00 - 15:00


Dowód zakupu.

Do każdego zamówienie jest dołączony dowód zakupu towaru czyli paragon, który
należy zachować. Ponieważ tylko na jego podstawie może być uwzględniona
reklamacja czy zwrot towaru.

Zapłata za towar.
Istnieją trzy formy zapłaty za towar:

  • Przedpłata (przelew) na konto
  • Wysyłka za pobraniem
  • Gotówka - osobiście w naszym sklepie.

Informacje odnośnie przelewów.

PKO BP S.A. I ODDZIAŁ OLSZTYN
UL. JASNA  13, 10 - 427 OLSZTYN
POLSKA

SWIFT CODE: BPKO PL PW
IBAN: PL 17 1020 3541 0000 5602 0132 7899

ACCOUNT OWNER:
NAJMOWICZ KAROL
WILCZYŃSKIEGO 2A/12, 10-686  OLSZTYN
POLSKA

Konto walutowe (dla wpłat w EUR).

PKO BP S.A. I ODDZIAŁ OLSZTYN
UL. JASNA  13, 10 - 427 OLSZTYN
POLSKA

SWIFT CODE: BPKO PL PW
IBAN: PL 31 1020 3541 0000 5802 0194 1947

ACCOUNT OWNER:
NAJMOWICZ KAROL
WILCZYŃSKIEGO 2A/12, 10-686  OLSZTYN
POLSKA

Koszty Przesyłki.
Wszystkie zamówienia w zależności od gabarytów wysyłane są firmą kurierską. Prosimy pamiętać, iż cena kosztów przesyłki jest ustalana automatycznie przez nasz sklep względem wagi oraz kwoty zamówionego towaru. Koszt przesyłki może się delikatnie zmniejszyć lub zwiększyć z uwagi na gabaryty lub wagę. Jeżeli nie jesteś pewien kosztów przesyłki - zadzwoń do nas.

Czas realizacji zamówień.
Ogólnie czas realizacji zamówień to maksymalnie 1 dzien roboczy od momentu otrzymania zamówienia. Jest to czas potrzebny nam na przygotowanie i wysłanie przesyłki. Zazwyczaj jednak zamówienia złożone przed godziną 13:00 wychodzą od nas w ten sam dzień. Jeżeli np. wysyłasz swoje zamówienie w czwartek po godzinie 18:00 jest ono przyjęte do realizacji w piątek. Jeżeli zamówienie jest złożone w sobotę lub niedzielę do realizacji przyjęte jest w poniedziałek. Jeżeli jakiegoś z zamówionych przez Ciebie produktów nie ma obecnie na stanie kontaktujemy się z Tobą w ciągu tego dnia w celu poinformowania Cię o brakach i ewentualnych opcjach dalszej realizacji Twojego zamówienia.

Czas 1 dnia roboczego opisany powyżej, nie obejmuje czasu dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską ( zazwyczaj 1 dzień)

Produkty na zamówienie.
Niektóre produkty w naszej ofercie są dostępne tylko na indywidualne zamówienie. Czas realizacji zamówienia na te produkty nie jest precyzyjnie określony, ponieważ nie zawsze te produkty są dostępne u naszego dostawcy. Zatem czas realizacji na te produkty czasem może się wydłużyć i w takim przypadku dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Opóźnienia nie wynikają z naszej winy.

Gwarancja.

  • Gwarancją objęte są wszystkie produkty w naszym sklepie.
  • Czas gwarancji to 12 miesięcy od czasu wystawienia paragonu.
  • Czasami okres gwarancyjny jest inny w zależności od produktu (info przy produkcie)
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, usterek wywołanych nieprawidłową eksploatacja oraz obsługą.
  • Gwarancja nie obejmuje również podzespołów narażonych na naturalne zużycie się materiału.
  • Gwarancja jest nieprzechodnia.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

  • Serwisujemy i naprawiamy każdy nasz sprzęt. Istnieje możliwość wysłania do nas także sprzętu innych producentów. Serwisujemy także nasze produkty, które nie zostały zakupione bezpośrednio od nas (tzw. z drugiej ręki). W przypadku sprzętu innych producentów, który nie został zakupiony w Workhouse Tattoostuff należy najpierw skontaktować się telefonicznie.
  • Przed wysłaniem należy się upewnić, że sprzęt został dokładnie zapakowany.
  • Do paczki należy dołączyć informację na temat usterki lub tego co ma być konkretnie wykonane z wysyłanym produktem.
  • Do paczki należy dołączyć informację z dokładnym adresem zwrotnym wraz z numerem telefonu. Brak tych informacji może znacznie wydłużyć czas realizacji.
  • Serwis ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji lub produktów wysłanych na gwarancji względem klienta. 
  • Czas naprawy, wymiany lub serwisu jest zależny od obciążenia w serwisie. Produkty są kolejkowane i realizowane jeden po drugim. Czas realizacji może wynosić od 14 dni wzwyż. W przypadku sprzętu innych producentów czas realizacji wynosi tyle samo - jeśli jesteśmy w stanie sami serwisować przysłany sprzęt - lub nie jest określony jeśli musimy odesłać towar do producenta.

Rejestracja jako firma.
Konta dla klientów zawierają takie same pola do wypełnienia, rejestrujesz wyłącznie swój profil (jako osobę reprezentującą podmiot, siebie bądź firmę). Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za zakupiony towar - napisz o tym w uwagach do zamówienia - pole tekstowe na dole strony - podczas jego składania. Wystarczy informacja o firmie, adres i NIP.

Certyfikaty i pozwolenia.

Zdarza się, że jednostki kontrolujące działalność naszych klientów mogą zarządać dokumentów potwierdzających pochodzenie oraz konkretne właściwości produktów, które sprzedajemy. Najczęściej chodzi o farby - w związku z licznymi prośbami o wysyłkę certyfikatów - umieszczamy je tutaj do pobrania: